Frans Martens

© Quinten Bertens

Waar sta ik voor?

Voor een schoon en veilig Etten-Leur waar onze kinderen prettig op kunnen groeien. Waar we zo min mogelijk bemoeienis hebben van een overheid maar deze wel de voorwaarden schept indien we hulp nodig hebben. Het is voor de politiek de kunst om tijdig in te spelen op de veranderingen in de samenleving en ruimte te geven aan ontwikkelingen. Bijvoorbeeld het bieden van nieuwe mogelijkheden voor leegstaande gebouwen in het buitengebied om zo criminaliteit te voorkomen. Regeren is immers vooruitkijken! Het mooie van een landelijke partij is dat we korte lijnen hebben in de politieke wereld en op die manier het verschil kunnen maken. Schroom daarom niet om contact met ons op te nemen.

Wie ben ik?

Een geboren en getogen en actieve Etten-Leurenaar. Samen met mijn vrouw en drie kinderen wonen we met veel plezier in de wijk het Hooghuis waar de kinderen op De Hofstee zitten. Het verenigingsleven in Etten-leur is me wel bekend als lid van de Juniorkamer Etten-Leur, lid van een voetbal- tennis en carnavalsvereniging, en uiteraard de Etten-Leurse VVD. Daarnaast ben ik vrijwilliger bij activiteiten zoals de Leurse Havenfeesten en voormalig bestuurder in stichtingen (Leur Kleurt Oranje & ouderinitiatief de Parel in Sprundel).

Na een opleiding bedrijfskunde en gezondheidswetenschappen ben ik, na vele jaren als controller in een aantal Brabantse ziekenhuizen te hebben gewerkt, inmiddels controller bij het Nederlands Huisartsen Genootschap waar ook thuisarts.nl onder valt.

Heb je een goed idee, neem contact met ons, de Etten-Leurse VVD-fractie, op. We kunnen het niet alleen en hebben hierbij jou als inwoner en bij voorkeur lid van onze partij nodig! #SamenAanDeSlag

Met liberale groet, Frans

E-mail: Frans.Martens@gemeenteraadetten-leur.nl