Huiskamerbijeenkomst bij Life and Garden

Beste liberalen,

In de maand juli hebben wij voor de ‘huiskamerbijeenkomsten’ een nieuwe formule geïntroduceerd. In plaats van bij een van de fractieleden thuis of in een horecagelegenheid hebben wij ondernemers bereid gevonden om als gastheer op te treden en daarbij ook kennis te maken met hun bedrijf, zoals onlangs bij Alumexx.

Voor de komende bijeenkomst heeft Freek Schalk van Life & Garden aangegeven ons graag te willen ontvangen.                                                                 Deze bijeenkomst zal plaatsvinden op donderdag 24 oktober a.s. Locatie Life & Garden, Lage Vaartkant 11 te Etten-Leur.

De onderwerpen die wij deze avond met u willen bespreken zijn:

• De woningbouw in onze gemeente.
• Ontwikkelingen aanwijzing uitbreiding Industrieterreinen.
• Uw ideeën voor ons programma in de gemeente.

Na de ontvangst door de fractie en Freek Schalk,zullen onze nieuwe wethouder Frank Vrolijk en onze nieuwe fractievoorzitter Edgar de Jager ons meenemen in de diverse onderwerpen.

Wij zien u graag op de 24evanaf 19.30 uur inloop met koffie of thee. Aanvang programma 20.00 uur.

Tevens nodigen wij u van harte uit om een of meerdere vrienden of kennissen uit uw omgeving mee te nemen op deze avond.

Namens de fractie van VVD Etten-Leur

Edgar de Jager / fractievoorzitter