Huiskamerbijeenkomst 8 september 2020

© Regiment

Huiskamerbijeenkomst

Met veel plezier kijken wij iedere keer weer uit naar onze huiskamerbijeenkomsten. Samen in gesprek gaan, horen wat er onder onze leden leeft en achter de schermen meegenomen worden door lokale ondernemers. Het is fijn om op deze manier verbinding met elkaar te voelen.

Ondanks dat we het streven hebben om 1 keer in de 3 maanden een bijeenkomst te organiseren, zit een fysieke huiskamerbijeenkomst er de komende tijd helaas niet in. De bijeenkomst van 15 april jl. hebben we al moeten cancelen. Alle maatregelen rond COVID-19 (het Corona-virus) zorgden ervoor dat we genoodzaakt waren de geplande bijeenkomst af te zeggen. Ook die voor 8 september moeten we tot nader bericht helaas opschorten.

Toch kijken we vol goede moed vooruit. Van uitstel komt geen afstel!

We bedanken de ondernemers van het Regiment aan de Bisschopsmolenstraat, Clemens Vermunt, Petits Saveurs Food & Drinks, Pannenkoekenhuis Frittella en het onlangs gevestigde Speelhuis LET’S PLAY-IT, voor het warme ontvangst wat ze ons hadden willen geven. Zodra de omstandigheden het toelaten zullen wij de beloofde huiskamerbijeenkomst,  met als thema het Winkelhart in Etten-Leur, weer op de rol zetten.

Wij wensen onze winkeliers en ondernemers in Etten-Leur en ieder die door het Corona-virus getroffen is, veel sterkte toe. Verbinden maakt sterk. Ondersteun elkaar. Koop lokaal.