Dag van de ondernemer 2020

© Tessa Hockers

Dag van de ondernemer

Wat een mooie ondernemers hebben wij in Etten-Leur. Wij zijn ontzettend trots op alle ondernemers die ondanks de maatregelen toch elke dag klaar staan om te doen waar zij goed in zijn: ondernemen!

Vandaag hebben wij verschillende ondernemers bezocht om (uitgebreider) kennis te maken en te horen wat er speelt. Uiteraard ook om te laten zien dat wij onze ondernemers waarderen.

Allereerst zijn wij langs gegaan bij Morris & Gina Fikke, eigenaren van Vincents, Het Witte Paard en de Hoge Neer. Zij hebben naast de heerlijke thuismenu’s die zij aanbieden op een creatieve wijze een deel van hun personeel elders in weten te zetten.

Daarna hebben wij een bezoek gebracht aan Het Turfschip Etten-Leur en gesproken met directeur Ruud Hoondert en zijn commercieel manager Marinus van Binsbergen. Naast een rondleiding zijn wij bijgepraat over de zware tijden waarin het Turfschip verkeert. Afgelopen zomer werd er goed ingespeeld op de Corona door het mooie initiatief Indoor Speelstad Etten-Leur.

Tot slot hebben wij ons laten verbazen over het prachtige open rooftop gebouw van Zuitnl - the sports community de locatie voor tennis, padel, squash, fitness en bowling. Hoge kwaliteit trainingen in een topfaciliteit. Ondernemer Hans Remie heeft hiermee zijn visitekaartje aan topsport Nederland afgegeven.

Innovatie, creativiteit, passie & denken in oplossingen. Dat maakt deze ondernemers en eigenlijk alle ondernemers zo bijzonder.

Ondernemers van Etten-Leur bedankt!