Edgar de Jager wordt lijsttrekker VVD Etten-Leur

© Edgar de Jager

Op dinsdag 26 oktober is tijdens de algemene ledenvergadering van VVD Marklanden, op voordracht van het bestuur, Edgar de Jager (48) unaniem gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Het bestuur is ervan overtuigd dat Edgar, die zich sinds 2013 inzet voor de VVD in Etten-Leur de juiste kandidaat is. De Jager reageert enthousiast op zijn aanwijzing. “Ik ben enorm vereerd en trots op het vertrouwen dat de Etten-Leurse leden in mij uitspreken. Ik ben ontzettend gemotiveerd om, samen met ons enthousiaste team, te blijven werken aan een gemeente waar het goed wonen, werken en recreëren is. In 2022 hoop ik de stijgende lijn van de VVD door te kunnen trekken om ons liberale geluid nog sterker te kunnen laten klinken in de gemeenteraad.

De Jager is een vertrouwd gezicht binnen Etten-Leur, zo was hij in de periode 2014-2018 actief als burgerlid, sinds 2018 als raadslid en fungeert hij inmiddels al meer dan 2 jaar als fractievoorzitter. Edgar is getrouwd met Madeleine en vader van Lucas, David en Hanna. Hij is actief als burgerhulpverlener, maar ook voor Het Gehandicapte Kind, de Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en de H.Mariaparochie steekt hij graag de handen uit de mouwen.

Kortom, Edgar is het perfecte boegbeeld voor onze partij om een goede en inhoudelijke campagnetijd tegemoet te gaan.